Idén április 6-9-ig lesznek a várva-várt Glamour-napok, mely szokás szerint egy 0. nappal van kibővítve. Most is több oldalas kuponfüzet tartalmazza a kedvezményeket rengeteg, közkedvelt üzletbe.

glamour1

Forrás: https://www.expert.no/

 

A Glamour-napok kicsit mindig megbolondítják az ember lányát, hiszen rendkívül csábító, többszáz márkára vonatkozó sok-sok kedvezmény közül lehet válogatni. Ilyenkor akár olyan boltok is felkeltik az érdeklődésedet, amikről még nem is hallottál, teljesen ismeretlenek, így nagyon könnyen esztelen pénzköltésbe kezdhetsz. Éppen túl vagyok a kuponok kivágásán, rendezgetésén, de tudatos vásárlóként azt kell mondjam, hogy ez most egy elég összetett feladat. A kedvezményt a legtöbb üzlet százalékban adja meg, viszont nem mindenhol a vásárlás végösszegéből kerül levonásra, hanem például csak egy vagy meghatározott számú termék árából. Az sem mindegy, hogy milyen típusú, ugyanis sok helyen az akciós, a leértékelt vagy az aktuális szórólapon szereplő árucikkekre nem vonatkozik. Bizonyos kuponokat az adott üzlet webáruházában is felhasználhatod, de ott is vannak eltérések. Találtam például olyat, amelyik a webshopban feltüntetett eredeti árból kerül levonásra (ami amúgy át van húzva, vagy irtó kis betűkkel van írva), nem az akciósból.

A káosz tehát elég nagy, valószínűleg ez is volt a cél. Ésszerű stratégiát kell kialakítani ahhoz, hogy ne belőled húzzanak hasznot, hanem lehetőleg a Te pénztárcádnak kedvezzenek ezek a lehetőségek. Ha tehát új ruhákra, kozmetikai vagy elektronikai cikkekre van szükséged, és jó áron szeretnél hozzájuk jutni, akkor alaposan nézd át a kuponokat. Először is szortírozd őket mondjuk témakörök/boltok szerint: nekem van egy Dm, egy Rossmann, egy Müller, egy Media Markt, egy Tesco, egy Interspar, egy ruhás és egy webáruházas „kupacom”. Az első három elég egyértelmű, szerencsére nincsenek is túl nagy átfedések közöttük márkák terén, így nem kell összehasonlítgatni őket. A ruhás kuponok már trükkösebbek. Mielőtt elindulsz a shoppingtúrára, feltétlenül csekkold le, hogy pontosan mikre vonatkozik a kedvezmény. A Hervis kuponja például nagyon érdekes. Két terméket vásárolhatsz meg vele kedvezményesen, ami lehet akár leértékelt is, de a szórólapokon, óriásplakátokon lévő termékekre nem érvényes. Most oda is vezetne egy utam, viszont fogalmam sincs, mik lehetnek azok a termékek, amikre nem vonják majd le a kedvezményt, mert nincs tőlük reklámanyagom és az óriásplakátjaikat sem láttam.

 

glamour2

 Forrás: 15min.it

A webáruházakban beváltható kuponok meg aztán tényleg nagyon kiszélesítik az egész választékot és a káoszt is. A kedvezmények felhasználhatósága eltér, na meg a webáruházak is más és más ajánlatokkal kecsegtetnek még mellé (értékhatárhoz kötött ingyenes házhoz szállítás, stb.). Ezek esetében viszont az a szerencse, hogy otthon simán meg tudod őket nézni, amikor van pár szabad perced. Előtte persze nem árt szelektálni a kuponokat ruhás, cipős, kozmetikai és háztartási halmokba, hogy egyszerre csak egy téma lehetséges jelöltjeit kelljen összehasonlítanod, átnézned.

Az egész folyamat természetesen leegyszerűsödik, ha abszolút márkahű vagy, és nem egy konkrét ruhadarabot szeretnél, hanem kifejezetten csak bizonyos boltokra vagy kíváncsi. Ilyen esetekben ugye bemész 4-5 üzletbe, és ha látsz valami jót, megveszed és kész. A másik opció a bonyolultabb, amikor például cipőt szeretnél venni, hiszen rengeteg ajánlat áll rendelkezésedre.

Légy résen tehát, nézd át tüzetesen az üzletek kínálatát és a kuponok apróbetűs szövegezését, hogy valóban eredményesen tudj hozzájutni kiváló ár-érték arányú holmikhoz! 

 

Váltás teljes nézetre!
Az oldal tetejére!