Elkezdődött az újév. Van egy jó hírem vége a nagy karácsonyi stressznek és vásárlási láznak az leárazások folytatódnak és túl vagyunk a szilveszteri kötelező házibulin vagy mulatságon is ahol garantáltan elvesztettük az eszméletünket, jobbik esetben csak azt és nem a pénztárcánkat illetve nem amortizáltuk le nagyon a lakásunkat.

2017 01Forrás: http://www.hvg.hu/

 

Ezek után próbálok, visszazökkeni a hétköznapok komor világában, amikor meghallottam, hogy mi is az idei ciki és a menő. Hihetetlen, bár nem meglepő, hogy még mindig ki tudnak a fiatalok valamit találni, hogy a figyelem középpontjába kerüljenek.

Ez az új trend pedig, hogy leszedik a fiatalok a márkajelzéseket a ruháikról.

Mostanra már külön videóblogok működnek, amelyek megmutatják, hogyan távolítható el a legkönnyebben a márkákat jelző emléktáblák. 

Az 1990-es évektől az volt a divat, hogy híres márkatervezők ruháit vásároltuk meg és minél jobban látható volt a Logó és a lehető legláthatóbb helyen volt akkor már igazán menőnek számítottál. Ez a trend most megváltozott a 20 éves korosztály egyenesen kellemetlennek tartja a gyártó kihangsúlyozását még akkor is bár azt azért Magyarországon nem hinném, ha világmárkát vásárolnak. Nálunk szeret egy bizonyos osztály a márkajelzéseivel villogni, de ezt az őrületet nyilván nem is Ők találták ki hanem a 20 éves korosztály akik nem valószínű, hogy Magyarországon világmárkát tudnának bérből és fizetésből megvenni.

 

Külföldön már terjed az új trend, és hogy miért azt is megmondom.

 

Nem akarnak sétáló reklámtáblává válni.

 

Egyre jobban terjednek a videók a youtube-on, hogyan is távolítható el a márkajelzés sérülésmentesen. Megérteni meg tudom őket, hiszen nap, mint nap szembesülünk az internetes portálokon reklámokkal. Nem elég a TV, már ha még valaki nézi vagy a moziban 20 percig reklámokat nézegetni az interneten már teljesen normális a sztárokat különböző híres divattervezők vagy egyedi tervezésű ruhákban látni csak, hogy megvegyük és minél több like – ot vagy megosztást kapnak, annál többet keres rajta az adott sztárunk, akit követünk mintha a Szaharában lennék és a víz forrását keresnénk.

Amerikában már nagyobb cégek, mint az Abercombie Fetch kapucnis felsőjükről és pulóvereikről távolították el a hivalkodó jelzéseket. A másik a nálunk is nagyon kedvelt Michael Kors nemrég radikális kollekcióik módosításra kényszerültek, mivel az eredeti óriási logó miatt nagyon kevesen vásároltak a kollekcióból.

 

2017 02Forrás: http://www.freeinfosociety.com/

 

Míg régebben a márka tette az embert, ma a ruha stílusa, a szabás vonala és az anyag finomsága vagy textúrája. Ha ránézünk valakire, mindezek magukért beszélnek – nem kell ismernünk hozzá a márkát.

 

 

 

Váltás teljes nézetre!
Az oldal tetejére!