A focisták a divatreklámok legújabb sztárjai!

Zajlik a Bajnokok Ligája, mely a focirajongók millióit csalja a televízió elé, mindenki erről beszél. Legyen az férfi vagy nő, tömegek rajonganak az eseményért. Nem vitás, hogy a hölgyekből álló szurkolótábor nem kis részének dobogtatja meg a szívét egy-egy focista szupersztár. Főleg, hogy az elmúlt időkben a legnagyobb divatházak óriásplakátjainak köszönhetően, enyhén hiányos öltözetben is szemügyre vehettük őket.

Aki nem szereti futballt, még az is könnyen megjegyezi ki is van a képen.

1cr

Cristiano Ronaldo

Fotó: Pinterest

A divatvilág egyre jobban imádja a focistákat, egyenesen divatikonokat farag belőlük. Szerencsére az alsónadrágra vetkőztetést is kinőtte már az irányzat, így végre remekbe szabott öltönyökben és városi viseletben is láthatjuk őket. Nagyobb és szűkebb rétegeket is megszólító divatházak szerződtetik a profi sportolókat, s sok esetben nemcsak azért, hogy az arcukat adják a márkához. Közreműködnek a ruhadarabok összeválogatásában vagy akár tervezésében is. Így igazán nagyot lehet dobbantani velük, ez valóban bevonzza a férfi szurkolókat is a boltokba.

Igaz túl vagyunk már az alsónemű őrületen, de azért nosztalgiázzunk egyet, milyen is, amikor az Armani divatóriás kedvéért dobja le a szövetet a portugál tehetség. Itt egy backstage videó, hogyan is mozog a pályán kívül, egy szál boxerben Cristiano Ronaldo:

A legnagyobb neveknek akár már saját divatmárkájuk is van. A Real Madrid gólkirálya, Cristiano Ronaldo is saját szeletet követel a divatipar tortájából. Ronaldo 2008 óta tulajdonosa a becenevéről elnevezett divatcégnek, a CR7-nek. Mára már franchise hálózattá nőtte ki magát a férfi divatruházatot, férfi fehérneműt és elegáns cipőket forgalmazó üzlet.

A közelmúltban tette közzé az Instagram oldalán a saját fehérnemű kollekciójának legújabb kampányfotózását.

Íme, néhány kulissza-fotó a nem mindennapi technikáról:

2cr

Fotó: http://www.mirror.co.uk/

3cr

Fotó: cr7underwear.com

 

CR7 divatmárka kínálata közül érdemes megemlíteni a cipőket is. Ronaldo nagy büszkeségére kizárólag Portugáliában gyártják őket, ahol csak helyi munkaerőt alkalmaznak. A professzionális futballcipőkön kívül is szemezgethetünk, ha új cipőt keresünk magunknak: nagyon tetszetős, egyáltalán nem hivalkodó darabokat találunk mind az elegáns, mind pedig a sportosabb, utcai vonalat képviselő kollekciók között. A legújabb 2016 fotózás is finoman stílusosra sikerült. Aki néha túl soknak érzi a Ronaldo sztárkultuszt, még az is elismerheti, hogy ezúttal érezhető némi visszafogottság. Így a minőség is jobban előtérbe kerülhet.

4cr

Fotó: http://www.mirror.co.uk/

5cr

Fotó: latintimes.com

6cr

7cr

8cr

Fotók: Pinterest

CR-nek nem volt elég a divatkifutók meghódítása, nem sokat kellett várni, hogy piacra dobja a szépségipar jolly jokerét is, a saját parfümöt.

9cr

A parfüm 2015 szeptemberében került az illatszerpiacra,  komoly médiatámogatottsággal: honlap, reklám, sajtótájékoztatók és egy polgárpukkasztó debütáló parti, ahol megannyi szexi modellel együtt fotózta magát Cristiano, amelyet gyorsan meg is osztott a rajongói oldalán.

11cr

Az  illat friss és könnyed gyümölcsös, virágos fej illattal nyit,  melyben a zöld alma és levendula  keveredik egy kis bergamottal, szívében violagyökér, cédrus és bazsarózsa leheletnyi rozmaringgal és zsályával, míg alapját a pacsuli, ámbra és füstölt indiai fűféle, a vetiver adja. Aki kedveli az édeskés illatokat, biztosan nem csalódik.

Ráadásként itt megtekinthető a reklám:

A portugál focicsillag emberek milliót osztja meg, de egy biztos, nem csinálja rosszul, hiszen miközben a karrierje még mindig javában ível felfelé, ő már a visszavonulás utáni időkről is gondoskodott.

A hetekben egy történelmi teljesítményt is letett az asztalra, ugyanis a Celta Vigó elleni meccsen szerzett góljaival átlépte a 350 gólos álomhatárt, melyben az az érdekes, hogy ilyen rövid idő alatt egyetlen játékos sem érte még el ezt a teljesítményt az európai topligákat tekintve.

Lehet tehát kedvelni vagy sem azt, amit a pályán és azon kívül képvisel, de afelől kétség sincs, hogy roppantul tehetséges focista és üzletember áll a Ronaldo imázs mögött.

Még a kevésbé babaarcú, Zinedine Zidane is- aki nem mellesleg a Real Madrid jelenlegi vezetőedzője- megihlette a tervezőket. Az egyik nálunk is népszerű spanyol márka reklámozta vele 2015-ben a férfi kollekcióját. Ez fontos lépés volt a divatcégtől, hiszen így azok a férfiak is azonosulni tudtak a modernebb darabokkal, akik eddig túl feminimnek ítélték a divat követését. Látva, hogy egy nem tipikusan modell kinézetű férfi is igazi sármőrként festhet a megfelelő ruhatárral felfegyverkezve, sokak kedvet kaptak trendibb darabok viselésére is. Így azok a férfiak is, akik kevésbé lesik a legfrissebb divatirányzatokat, még ők is könnyebben be tudják fogadni az újdonságokat.

Szerencsénkre.

12cr

13cr

A videó is remekül mutatja, hogy egyáltalán nem mesterkélt a hatás. Életszerűvé és közelivé teszi egy kevésbé trendkövető férfi számára is. Ez valami hasonló élmény lehet ahhoz, amikor mi hétköznapi nők végre szintén hús-vér- nem pedig csont és bőr-nőket látunk egy-egy divatvideón vagy a kifutón.

David Beckham is legalább olyan jól manőverezik a divat és a futball szakma között, mint anno a zöld pázsiton az ellenfelek védői között. Hiszen amíg a nyugdíjas labdarúgó-legenda újabban a Miami United menedzselésén és edzésén dolgozik, addig minket divatimádókat, sem hagy unatkozni. Egy széles körben ismert márka szerződtette a 2016-os tavaszi szezon arcának. A klasszikus alapdarabokat felsorakoztató összeállítások között akkor is találunk megfelelő szetteket, ha csak sportos, kényelmes öltözéket keresünk, de akkor is, ha fontos üzleti megbeszélésen akarunk megjelenni. A vonalvezetés letisztult, laza és modern. A sportoló a nevén túl, az ízlését is adta a kampányhoz, vagyis biztosak lehetünk benne, hogy minden darabot saját maga válogatott ki. Olyan férfiruhákat gyűjtött össze, melyek pontosan azt tükrözik, amit vásárláskor ő is elvár: minőségi alapanyagokat, laza, de ugyanakkor elegáns szabást.

14cr

15cr

10cr

Ez esetben is érdemes megtekinteni a reklámanyagot. Plusz pont, hogy egy kis humort is belecsempésztek a készítők, arra kiélezve, hogy mekkora hatással is lehet ránk egy-egy példakép, akár az öltözködésben is. Azért a „kötelező” kidolgozott felsőtestvillantás itt sem maradhatott el:

Váltás teljes nézetre!
Az oldal tetejére!