Amit nap mint nap a média és a közösségi oldalak mutatnak inkább reklámoznak nekünk, hogy a mozgás a mindent felülmúló szerepe az életünknek a formás és kidolgozott alak eléréséhez. Ez tévedés és nem igaz.

Akármennyit sportol is valaki ha a táplálkozására nem figyel a mozgás eredménye egyenlő lesz a nullával vagy még rosszabb lesz.

Ami ennél is rosszabb ha valaki nincs tisztában a táplálkozás szerepével ( fehérje, zsír, szénhidrát mennyisége és minősége ), aki azt hiszi azt eszik és akkor amikor akar mert majd leedzi az nem formásodni hanem elhízni fog.

Hogyan történhet ez meg?

Aki rendszeresen mozog az tudja, hogy edzések után nagyobb az étvágyunk mint normál napokon.

Tisztában kellene lennünk az edzés kb mennyi kalóriavesztéssel jár ( 1 óra intenzív edzés 600-800 kalória ).

Edzés után pedig nem ennek a dupláját bevinni pizza és hamburgerek formájában. Amennyiben úgy mész le edzeni, hogy már előtte is többet ettél mert majd lemozgod akkor a végeredményképpen azt veszed észre, hogy hiába az edzés te szép lassabb hízni fogsz.

A másik gyakran elkövetett hiba ami szintén hízáshoz vezet az az amikor egész nap rohangálunk, dolgozunk nem eszünk azzal a tudattal, hogy majd este otthon nyugodtan és szinte tudatunkon kívül felzabáljuk a hűtőt.

Ez az egyik tökéletes módszer ami a biztos elhízáshoz vezet.

A sportolás tehát fontos mert attól leszel izmos vagy az állóképességedet is növeli és sorolhatnám még, de ezt mind nem fogod tapasztalni ha nem tudod, hogy a táplálkozás kétszer olyan fontos mint az edzés. A végleges formádat majdnem minimum 70%-ban az határozza meg mit és hogyan étkezel.

IMG 20160204 WA0001

IMG 20160204 WA0000

Váltás teljes nézetre!
Az oldal tetejére!