A funkcionális tréning azEgyesült Államokban már óriási népszerűségnek örvend.

Miért is?

Minimàlis eszköz és helyigény, látványos eredmények, széleskörű felhasználás, de ami talán mindennél jobban alátámasztja a létjogosultságát az szemléletmód.

A testet és az izmokat a mindennapi életre készíti fel, nem az izomépítés a lényeg, hanem a stabil és terhelhető teljes izomzat.

A módszer a test természetes képességeit erősíti . A funkcionális tréning másik alapvető sajátossága, hogy középpontba helyezi az úgynevezett core Izmok fejlesztését (az ágyéki gerincszakasz körül lévő izomhurok), mely izomcsoport a testünk erőközpontja és gerincünk stabilizálásában is fontos szerepet jàtszik.

Honnan ered?

A funkcionális tréning azEgyesült Államokban már óriási népszerűségnek örvend.

Miért is?

Minimàlis eszköz és helyigény, látványos eredmények, széleskörű felhasználás, de ami talán mindennél jobban alátámasztja a létjogosultságát az szemléletmód.

A testet és az izmokat a mindennapi életre készíti fel, nem az izomépítés a lényeg, hanem a stabil és terhelhető teljes izomzat.

A módszer a test természetes képességeit erősíti . A funkcionális tréning másik alapvető sajátossága, hogy középpontba helyezi az úgynevezett core Izmok fejlesztését (az ágyéki gerincszakasz körül lévő izomhurok), mely izomcsoport a testünk erőközpontja és gerincünk stabilizálásában is fontos szerepet játszik. igény, látványos eredmények, széleskörű felhasználás, de ami talán mindennél jobban alátámasztja a létjogosultságát az szemléletmód.

A testet és az izmokat a mindennapi életre készíti fel, nem az izomépítés a lényeg, hanem a stabil és terhelhető teljes izomzat.

A módszer a test természetes képességeit erősíti . A funkcionális tréning másik alapvető sajátossága, hogy középpontba helyezi az úgynevezett core Izmok fejlesztését (az ágyéki gerincszakasz körül lévő izomhurok), mely izomcsoport a testünk erőközpontja és gerincünk stabilizálásában is fontos szerepet jàtszik. hasznosítható. A funkcionális tréning azEgyesült Államokban már óriási népszerűségnek örvend.

Miért is?

Minimàlis eszköz és helyigény, látványos eredmények, széleskörű felhasználás, de ami talán mindennél jobban alátámasztja a létjogosultságát az szemléletmód.

A testet és az izmokat a mindennapi életre készíti fel, nem az izomépítés a lényeg, hanem a stabil és terhelhető teljes izomzat.

A módszer a test természetes képességeit erősíti . A funkcionális tréning másik alapvető sajátossága, hogy középpontba helyezi az úgynevezett core Izmok fejlesztését (az ágyéki gerincszakasz körül lévő izomhurok), mely izomcsoport a testünk erőközpontja és gerincünk stabilizálásában is fontos szerepet jàtszik.

Nem véletlen, hogy ma már széles körben alkalmazzák az élsportolók erőnléti edzésprogramjában.
Sok európai futball klub, úszók, triatlonosok, teniszezők, iktattàk be felkészülési programjukba.

Eredmény:

A funkcionális tréning külsöleg is átformálja a testet.

Szabàlyosan kidolgozott izomzatot, jobb izom arànyokat eredményez. Fejleszti az állóképességet nagy mértékben. Bármilyen sportágban felkészíti a testet és hatékonyan alkalmazható. Az edzés hatékonyságát természetesen növeli a helyes táplálkozás mint ahogy az a Minden Sportágban Igen fontos.

Hogyan kezdjek neki?

A funkcionális tréninget kiscsoportos órákon tartják.

Ezek az edzésformák ma már széles körben elterjedtek hazánkban, és megtalálható minden nagyobb fitnesz teremben.

A TRX sikere egyszerűségében rejlik. A 70 dkg-os heveder-rendszer lényegében egy mobil edzőterem.

Bárhová magaddal viheted és bárhol használhatod.

A TRX-szel végtelen számú gyakorlat végezhető a lehetőségek számát kimeríthetetlen. A TRX-es edzésnél a saját testünket használjuk ez Nagyon fontos.

Egy TRX-es edzés sokkal nehezebb és hatékonyan mint egy cardio edzés.

Több kalóriát égetünk el gyorsan és az anyagcserét is felpörgeti.

Nagyon Sok sztàr köztük Jennifer Lopez, Mary J. Blige, Gissele Bundchen is a TRX-et választotta.

Mielőtt elkezdenéd az edzéset mindenképpen beszélj egy képzett szakemberrel.

IMG 0255

IMG 0253IMG 0256

Váltás teljes nézetre!
Az oldal tetejére!