ötvenes generáció

Míg az újabb és újabb generáció egyre jobban félresiklik valahol, addig a régi csakúgy szárnyal: vagyis hello 50+, ti vagytok az új harminc!

facebook ismerősök

Óriási varázzsal bír a Facebook. Lehetőség arra, hogy megmutassunk magunkat, ami érdekel bennünket, telezsúfoljuk a sikereinkkel, kiplakátoljuk az önarcképeinket, a nyaralással kapcsolatos emlékeinket, munkát szerezzünk vagy kínáljunk, akár pénzhez jussunk, esetleg barátokat vagy párt szerezzünk, meg amire eredetileg funkcionált… tartsunk a kapcsolatot szeretteinkkel, rokonainkkal, rég nem látott ismerőseinkkel. A te ismerőseid közül mennyi az igazi?

öngyilkossági kísérlet

Mindannyian hallottunk már hasonló, szomorú sztorikat, ahol egy nő szenved. Ahol az alkoholista, vagy szerencsejáték szenvedéllyel küzdő vagy csak egyszerűen agresszív férfi, ellehetetleníti a nő életét. Felmerül a kérdés, meddig lehet elviselni a helyzetet, ahol állandó fizikai és lelki bántalmazásnak van kitéve egy nő? És milyen lehetőségei vannak akkor, ha eljut arra a pontra, hogy megelégeli, de a férje nem engedi el? Sajnos Reni is csak egyetlen megoldást látott arra, hogy kijusson a pokolból…

mi a kedvenc ételed

A párkapcsolat VS szingli lét örökös témája mellett van egy harmadik is, ami szeretettel bukkan fel manapság a beszélt témák között: hog mi is az? Hát az evés, vagyis a különféle ételek elkészítése. Azt szokták mondani, hogy a férfiak szívét, a hasukon keresztül érhetjük el. A nők pedig (főleg a filmekben) szeretettel esznek csak és kizárólag salátát az első randin. De most kicsit játszadozzunk el azzal, hogy vajon mit árul el rólunk a kedvenc ételünk. Kivételesen ne vegyél semmit véresen komolyan, csak olvass, és készítsd el TE is a saját kedvencedet. Vagy a receptet, ami a cikk végén található.

szenvednek a fiatalok

Ugye érződik az irónia? Mert természetesen nem komolyan szenvednek, mármint számukra persze teljesen valós a szenvedés, de saját magukra mérték ki. Önként döntettek úgy, hogy a zsebpénzüket, a fizetésüket inkább ruhákra költik, a legultramodernebb telcsire – a minőségi selfie jegyében – és hogy tetemes összegeket költenek a külsejükre azért, hogy megmutassák mekkora istenkirályok és királynők. Hát nem észbontó?

generációs probléma divatmelegség

Durva, de ilyen is van. Igaz az állítás, hogy mindenből lehet divatot csinálni. Komolyan, mindenből! Még a homoszexualitásból is! Nincs is annál kiakasztóbb, mikor, aki világéletében nőfaló volt, egyik napról kitalálja, hogy meleg lesz, vagy a kiscsaj azzal megy haza, hogy neki „barátnője van”, mert rájött, hogy leszbi. Mégis mióta lett divat melegnek lenni? Hogy megy ez végbe egyáltalán? Mire számítsunk így a jövőre nézve?