Teljesen mindegy, hogy diétázol-e vagy sem, a napi ajánlott cukorbevitel 25 g (körülbelül 6 teáskanálnyi). Ez alapvetően sem sok, de ha nem figyelünk oda, nagyon sokkal túlléphetjük ezt a határt, ugyanis rengeteg olyan élelmiszer van, ami a közhiedelemmel ellentétben nagyon sok cukrot tartalmaz.

Vége a féktelen zabálásnak ezért az internet csak úgy ontja magából a fogyókúrás tippeket, hogyan fogyjunk le pár nap alatt és eláraszt minket a rosszabbnál rosszabb csodaszereikkel és sportgyakorlataikkal.

Van egy rosszhírem lányok. Sajnos az ünnepek alatt felszaladt kilók egy csodaszertől vagy napi néhány perces jógagyakorlattól nem fog lemenni.

Lassan mindenkit hatalmába kerít a közelgő ünnep varázsa. Elsőre pozitív érzéseink és gondolataink támadnak miatta, azonban ha eszünkbe jut a karácsonyi menü a rengeteg finomsággal, rögtön elkezdünk aggódni a felszaladó plusz kilók miatt.

A glikémiás index egy olyan százalékos érték, amely azt mutatja meg, hogy egy adott élelmiszer milyen mértékben emeli meg a vércukrot.

A gyümölcsevéssel ősszel sem kell felhagynunk, hiszen ebben az évszakban is számos egészséges finomság terem. Cukor és szénhidrát tartalmuk magasabb, mint a zöldségeké, de ettől függetlenül számos pozitív hatással bírnak szervezetünkre nézve.

Az idei ősz ugyan egyelőre még inkább nyárnak tűnik, de szerencsére már feltűntek a boltok polcain a szezonális zöldségek. Ez az évszak is számtalan finom, egészséges, tápláló, azonban nem hizlaló zöldséggel szolgál.